Wednesday 21 November 2007

Статии в Flash Игри блог

От известно време насам мързеливата ми персона се води автор в http://igrici.blogspot.com/. Целта на този сайт е да разказва за безплатни flash игри. Засега съм публикувал две статии в него. Ако искате да ги прочетете, може да последвате връзките по-долу:


Ying Yang - Въздухът е земя, земята е въздух, хълмът е пропаст, пропастта е хълм и всичко в крайна сметка е Едно. Ин и Ян - една от най-оригиналните игри, която съм играл през живота си. Не сте виждали такъв свят. Никога.


Bloxorz - Ще влезе ли блокът в дупката, или ще пропадне в ледената пустота на Бездната? Екзистенциален преразказ с елементи на разсъждение.

Ако не ви се чете и искате направо да видите самите игри, ето ги:
Ying Yang
Bloxorz

ENJOY.

4 comments:

Anonymous said...

Не знам дали си виждал това:
Launchball

Представлява научно-популярен клонинг на The Incredible Machine, дело на типчетата от Лондонския научен музей. Забавна е, обаче ме издразни един бъг (който може би е фийчър) - някой от елементите не могат да бъдат местени, след като са сложени някъде, което означава, че ако сгафиш се налага да рестартираш нивото.

Можеш и да създаваш нива и да ги "споделяш с приятелите си", това още не съм го пробвал.

Estranged said...

Благодаря!

Anonymous said...

Много интересна статийка,както винаги :) А на сайта бях попадал преди време,но не знаех че е твой :) Ето и една доста забавна флаш игричка и от мен :) http://www.albinoblacksheep.com/games/missilegame3d

Estranged said...

Не е мой сайтът. Написал съм две статийки на кръст там. Това е :)

Related Posts with Thumbnails